Testépítő & fitness blog

Sziasztok! Ezen a blogon az egészséges táplálkozásról, a helyes edzésről, a kiegészítők használatáról, tippekről-trükkökről olvashattok. Igyekszem megosztani veletek mindent amit erről a sportról és életvitelről tudni érdemes, remélve, hogy ebből Ti is motivációt meríthettek a mindennapjaitok során.

Facebook

A kezdet...

2013.04.21. 21:23 J Bravo

A kezdet mindig nehéz... mint most is. Fogalmam sincs mit és miről írjak, így csak belevágok a közepébe. 

Tehát üdvözlök mindenkit a WTF - Where's the food? fantázianevű oldalamon. Én volnék a szerkesztő Johnny Bravo (na nem az igazi), de úgy gondoltam ez a karakter egész jól illik a blog témájához. Egyébként én is csak egy átlagos fiatal vagyok, aki tanul (egyetemen), dolgozik és éli az életét. Már több mint 3 éve űzöm ezt a sportot, és be kell valljam nagyon megszerettem. Még "fiatalabb" koromban többször kezdtem bele és mentem le a terembe, persze sosem bírtam egy hónapnál tovább. Aztán egyszer csak elegem lett, erőt vettem magamon és azóta is ott ragadtam. Aki már többször is belevágott az edzésbe, de csak szenvedés, küszködés volt számára az egész, az egy dolgot tehet: TANUL. Úgy bizony, tanul. Amint megérted az egész rendszer működését és eredményesen tudsz edzeni, tehát látszik is rajtad az eredmény, szinte biztosan felszívod magad és folytatod az edzéseket.
A tükör a legnagyobb motiváló tényező.

Az oldal tartalmáról annyit mondanék így elöljáróban, hogy lesznek mindenféle receptek, edzéstippek, kiegészítők használatának módja és fontossága, és természetesen az alapokról is fogok írni egy pár cikket. Ja és motiváció is lesz dögivel. Ha folyamatosan követed az oldalt és elolvasod a cikkeket, ígérem Neked személyi edző nélkül is el fogsz boldogulni a teremben.

A cikkek gyakoriságáról nem ígérnék most semmit, ahogy szabadidőm engedi írogatni fogok. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, nyugodtan kérdezhettek kommentben a poszt alatt, legyen az étrend, edzésterv vagy akármilyen más jellegű. 

Remélem sokan találnak majd itt remek ötleteket, és motiválni tudlak Titeket a mindennapjaitok és legfőképp az edzésetek során. 

Ha érdekelnek a jövőbeni cikkeim, kérlek látogasd rendszeresen az oldalt. Ja és nyugodtan ajánlhatjátok a haveroknak/edzőtársaknak is!

Szólj hozzá!

Címkék: kezdet edzés motiváció életmód testépítés bodybuilding

A bejegyzés trackback címe:

https://wtfbodybuilding.blog.hu/api/trackback/id/tr555238114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása